თამო ვაშალომიძე

ანციკლ ოპედია გვერდიდან
გადასვლა: ნავიგაცია, ძიება
Cenzura.pngყურები დახუჭეთ!
აქ უზრდელობები წერია. ამიტომ, ვისაც ჯერ არ უკოცნავია ან არ შეუგინებია სუფრაზე მამამისის ძმაკაცისათვის „თენი დედა მოტა“, არ ვურჩევთ ამის ნახვას.
თამო ხინკლებთან ერთად

თამო ვაშალომიძე — ყოფილი მედავითნე, ოფიციალურად ფოტომოდელი. უყვარს მკერდის მარიაჟობა და თვითონაც ვერ გაუგია თავის შვილს ზრდის თუ სხვისას, მის ფავორიტ საგანს გამოცნობა არ სჭირდება, მისი საუკეთესო მეგობარია ხინკალი, რომელსაც მის სხეულზე წამოწოლა ძლიერ უყვარს. გახვეულ მრავალ სკანდალში, 2018 წელს მის სახლში ჩატარდა სპეცოპერაცია, სპეცრაზმმა ცრემლსადენის გაზის გამოყენებით დააკავა მისი ძუძუები და ტრაკი. მას ბრალი ედებოდა ძუძუების კონტრაბანდაში, მაგრამ გირაოს სანაცვლოდ გამოუშვეს, გირაო რაც იქნებოდა რთული მისახვედრი ნამდვილად არ იქნება. იგი აგრძელებს ტრადიციას და აგრძელებს ტრაკის წარმატებულ მარიაჟობას. არის ქართული ელიტარული „ბოზბანდის“ წევრი.

სპეცოპერაცია[რედაქტირება]

2018 წელს მის სახლში ჩატარდა სპეცოპერაცია, ცრემლსადენი გაზისა და გაზის ტყვიების გამოყენებით დაარბიეს თამო, დააკავეს მისი ტრაკი და ძუძუები, თამომ წინააღმდეგობის გაწევა სცადა და „დუბინკა“ რომელსაც ურტყავდნენ შეიტენა, მაგრამ მისი დაკავება მოხერხდა, მოგვიანებით იგი გირაოთი გაათავისუფლეს, თუ რა სახის იყო გირაო თამო არ ამხელს, მაგრამ აცხადებს, რომ მაგარი იყო.